Κυριακή 26 Οκτωβρίου 2008

ΓΡΑΜΜΑ ΑΠ’ΤΗ ΦΥΛΑΚΗ ,ΤΟΥ Γ.ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗ


Στις 7/10/08 μετήχθησα δι’απαγωγής μόνος μου με πάνοπλους φρουρούς από τις φυλακές Τρικάλων όπου και κρατούμαι στις φυλακές Διαβατών Θεσσαλονίκης για ένα μονομελές δικαστήριο που είχα στη Θεσσαλονίκη στις 10/10/08 και με πολύ εχθρική αντιμετώπιση εξαρχής με υποτιμητικούς χαρακτηρισμούς, διάφορους εξευτελισμούς και πολλές προσβολές προς το άτομό μου. Φτάνοντας στις φυλακές Διαβατών υπέστησα τα ίδια ενώ τιμωρήθηκα πειθαρχικά από το συμβούλιο της φυλακής διότι κατά τη μεταγωγή μου βρήκα ένα σταυρό μέσα στη κλούβα και τον κράτησα. Στο προβλεπόμενο έλεγχο που μου έγινε βρέθηκε μέσα στο σταυρό ένα κλειδί για χειροπέδες, με αποτέλεσμα την τιμωρία μου, ενώ υπέστησα και ξυλοδαρμό. Στη συνέχεια κρατήθηκα στην απομόνωση τις τρεις μέρες που βρισκόμουν στις φυλακές Διαβατών με δύο κάμερες πάνω από το κεφάλι μου.

Έχω βάσιμες υποψίες πως όλα αυτά γίνονται από εκδικητικότητα προς τα εμένα, ύστερα και από τις τελευταίες εξελίξεις της απαγωγής του Μυλωνά, όπου τα ΜΜΕ και η Ασφάλεια Θεσσαλονίκης προσπάθησαν να μου προσάψουν κατηγορίες που δεν ευσταθούν με πρόθεση να παρατείνουν την κράτησή μου μέσα στη φυλακή.

Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά, γυρνώντας στις φυλακές Τρικάλων με περίμενε μια ακόμα έκπληξη. Με περάσανε από πειθαρχικό συμβούλιο της φυλακής Τρικάλων και τιμωρήθηκα με πέντε μέρες απομόνωση, σε ειδικό κελί κράτησης, και την μεταγωγή μου σε άλλο κατάστημα κράτησης για δύο άδεια μπουκάλια, με τη πρόφαση ότι κατείχα τσίπουρο. Θα ήθελα να σημειώσω ότι ακόμη και σε περιπτώσεις που κατέχεις οινοπνευματώδη ποτά σε καμία περίπτωση δεν έχει σημειωθεί ανάλογη τιμωρία με τη δική μου, όπου η συνήθης τιμωρία είναι η εξάμηνη στέρηση εργασίας.Η δικαιολογία τους για αυτή την άδικη και παράλογη ποινή μου ήταν ότι ευθύνεται η στάση που κράτησα, ότι είπα στο συμβούλιο της φυλακής ότι είναι πρακατηλλειμένο και ήδη έχει προαποφασίσει την τιμωρία μου. Αυτό είδα στα πρόσωπά τους και αυτό τους είπα. Χαρακτηριστική ήταν η φράση ενός σωφρονιστικού υπαλλήλου « παίζονται άλλα παιχνίδια στην περίπτωσή σου», αυτό πιστεύω τα λέει όλα.

Ύστερα από τόσα χρόνια παραμονής μου στις ελληνικές φυλακές, τους πολλαπλούς ξυλοδαρμούς μου και τα απάνθρωπα βασανιστήρια που υπέστησα από τους γορίλες του κράτους, δεν έχουν σκοπό να με αφήσουν σε ησυχία. Και όλα αυτά γίνονται τη στιγμή που δικαιούμαι την νόμιμη άδεια από τη φυλακή με σκοπό όπως ανέφερα να μ’έχουν κλεισμένο στα καλούπια των φυλακών. Τι θέλουνε επιτέλους, πόσο θα τραβήξει αυτό το τροπάριο τους, όσο πάντως οι δυνάμεις μου δεν με εκαταλείπουν θα συνεχίσω να αντιστέκομαι και να τους πολεμάω με όποιο τρόπο μπορώ. Κάτι μου λέει ότι έχω ακόμα πολλά εμπόδια μπροστά μου...



Γιώργος Χαραλαμπίδης

Φυλακές Τρικάλων


πηγη: indymedia

Δεν υπάρχουν σχόλια: